Voor het eerst ontbijten bij de MC - Reisverslag uit Torquay, Australië van Madolyn Renswoude - WaarBenJij.nu Voor het eerst ontbijten bij de MC - Reisverslag uit Torquay, Australië van Madolyn Renswoude - WaarBenJij.nu

Voor het eerst ontbijten bij de MC

Blijf op de hoogte en volg Madolyn

02 Maart 2014 | Australië, Torquay

Al met al als ik mijn vorige verslag terug lees, was dat best deprimerend.......en volgens de meeste is het hier paradijs. Ja dat paradijs zal vast aan de oostkust liggen dus dat kom ik nog wel tegen.
Ondertussen zijn we weer een paar weken verder, en heb ik het nog steeds naar me zin bij de familie. En ook de kinderen raken gehecht aan me, ze trekken steeds meer naar me toe en stellen zich meer open. En dan voel ik me best lullig dat ik aan het einde van deze maand al weer weg ga. Net nu ik de kinderen tot 10 heb leren tellen in het Nederlands en wat wat woordjes. Maar aan alles komt een eind en gisteren is zo goed als de nieuwe au pair aangenomen die dan hier zal komen op 24maart. Dat betekend niet dat ik meteen weg ga maar ik geef haar een beetje een tour en laat zien hoe het hier reilt en zeilt.
En we kunnen mooi wat dingen uitwisselen want zij zit nog in Brisbane, hoewel ik allang al weet wat ik daar ga doen.....the capital of attractieparken.....do i need to say more?
Gisteren zijn we naar Ballarat wildlife park geweest, als een bedankje dat ik ze zoveel help. Super leuk je ziet koala's zo dichtbij ziet en dat je de kangoeroes gewoon kan aaien en voeren, super leuk om dateren keer mee te maken. Het is leuker om ze binnenkort in het wild te zien. Maar het was zeker een leuke dag die begon bij de Mc donalds.... Had niet verwacht dat ik daar ooit zou ontbijten, want als ik het menu bekeek dacht ik altijd wie gaat er nou een hamburger eten als ontbijt. Het was niets een echte hamburger, maar het smaakte naar worstjes. Maar goed al met al het was oke maar niet om elke dag voor naar de mc te gaan.
Toen was het ff eens stukje rijden wat zo voorbij was, het park was vrij klein en na een uurtje was je er wel uit. Ik gebruikte een desinfectie gel om maar handen schoon te maken, en jemig deze was goed normaal droogt het me handen uit maar deze rook echt super lekker en maakte me handen zacht dus ik ga even kijken of ik die in kan slaan.
Vervolgens zijn we richting de stad van Ballarat gegaan en hebben daar in het park geluncht en de kinderen konden lekker rennen door de speeltuin.
Na al die leuke dingen zijn we richting huis gegaan, en heb ik afgesloten met een pizza die ik half zelf heb gemaakt hAhah, gewoon een pizza met extra toevoegingen van mezelf.
Ik heb aan aantal mensen een kaartje gestuurd en vand e meeste heb ik al gehoord dat ze zijn aangekomen, helaas kan ik niet iedereen kaartjes sturen want dat word een dure grap, maar wil best voor iedereen een souveniertje mee nemen hoor, dan moet je jezelf maar opgeven hahah.

Spreek jullie snel
Xxx

  • 02 Maart 2014 - 07:51

    Phylicia:

    Ey siss...
    Wat leuk zo'n park...
    Nog een maandje en je kan door..
    We skype van de week nog wel ;)
    xxx

  • 02 Maart 2014 - 09:41

    Moniek:

    Hoi meis. Wat gezellig en wat fijn dat ze het zo waarderen. Ze gaan je nog missen! Je hoeft geen souvenir mee te nemen hoor. Hou je centen maar voorjezelf om daar iets leuks te doen. Ik ben tevreden met m'n rose Aldi tas. Haha. Toedels en tot Skypes. Je moekie.

  • 02 Maart 2014 - 11:50

    Ries En Irene De Munck:

    Hoi Mad,
    Leuk weer een verslag te lezen en dat je het nu zo leuk hebt bijde familie. Ze waarderen je wel en dat is echt een opsteker. Geweldig. Wat geweldig dat je naar een wildpark bent geweest. Zo zie je de dieren lekker van dicht bij het lijkt ons een heler ervaring om dat mee te maken. Ja, de tijd schiet nu al weer op en eind maart ga je als opér al weer weg. Dan nog lekker een tijdje genieten van je trip. Wanneer kom je weerr richting Home??
    Wat heb je weer een rits mooie foto's gemaakt. Ziet er geweldig uit.
    Nou Mad, geniet nog maar lekker van de tijd daar en we horen wel weerr van je. Volg je ook steeds op facebook.
    en dikke knuffel en XXX van ons,
    Ome Ries en Tante Irene.

  • 07 Maart 2014 - 17:56

    Casper:

    Hoi hoi leuke foto's hoor en weer een leuk verhaal leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin heb hoop snel weer wat van je te lezen veel plezier nog

    Groetjes Casper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Torquay

Nieuw-Zeeland & Australië

Nog geen 2 weken geleden had ik eigenlijk geen plannen, maar soms kunnen bepaalde worden en gesprekken alles veranderen.

Dat heeft ook gevolgen zoals me baan opzeggen, maar na vele reacties en de uitspraak "je bent nog jong, nu kan het nog" heb ik besloten om mezelf in het diepen te gooien, en om de stap gewoon te zetten.

Dus ik ben meteen aan de slag gegaan, en begonnen met wat research.
Naast me baan opzeggen moest ik ook me bus abonnement, Pathé pas en telefoon abonnement opzeggen of omzetten.
Over het algemeen gaat een Visum aanvragen vrij vlot maar het zekere voor het onzekere die ook maar vroegtijdig aangevraagd en binnen 4 dagen had ik deze ook al binnen.

Op dus naar de volgende stap, goede schoenen en een backpack.
Naast de Media Markt zit een Decathlon dus daar was ik ook al snel geslaagd en zijn die ook in the pocket.
Nu nog een hostel voor oud en nieuw vinden in Sydney want dat is zo goed als allemaal volgeboekt :S......desnoods slaap ik op een park bankje haha

Maar het allerbelangrijkste een ticket natuurlijk want ik kan alles kopen en regelen maar moet er nog wel zien te komen natuurlijk.

Dus bij deze mijn vlieg schema voor de heenreis, voor de mensen die het willen weten

CI 66N 14NOV Amsterdam - Taipei 13:20 13:00 15NOV
CI 51N 15NOV Taipei - Auckland 23:00 17:50 16NOV

Nogal een pittig reisje met een 10urige overstap, maar als ik de eindbestemming maar haal.

Jullie kunnen me vanaf nu volgen via deze blog hier zet ik wat voorbereidingen neer maar ook me reisverhalen als ik daar tijd voor heb natuurlijk

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

The last one, I guess

25 Maart 2014

On the road again!

02 Maart 2014

Voor het eerst ontbijten bij de MC

11 Februari 2014

Bijna op de helft +/-

24 Januari 2014

Het word maar is tijd om aan de bak te gaan
Madolyn

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 7308

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 30 April 2014

Nieuw-Zeeland & Australië

Landen bezocht: