Road trip - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Madolyn Renswoude - WaarBenJij.nu Road trip - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Madolyn Renswoude - WaarBenJij.nu

Road trip

Blijf op de hoogte en volg Madolyn

19 November 2013 | Nieuw Zeeland, Kaeo

Daar stond ik dan met me goeie gedrag op Schiphol, met mams, paps, zus, broertje en opa & oma. De tas was ingecheckt en we gingen nog even een bakkie drinken. Uiteraard sta ter een olliebollenkraam bij Schiphol en ik kan Nederland natuurlijk niet verlaten zonder dat ik die ff heb gegeten.
Maar al met al komt dan toch het afscheid jaja geen traantje gelaten en met een lachdoor de paspoortcontrole.
Toen nog een knuffel gegeven aan me mams en toen moest ik stiekem toch wel een traantje laten, eerlijk is eerlijk het is niet niks.

Maar onderweg in het vliegtuig me prima vermaakt met filmpjes kijken, Pokémon spelen op de ds en slapen.
Toen ik in Taipei was aangekomen moest ik nog even me ticket ophalen voor de vlucht naar syd-ack die 11uur later zou gaan, en kwam ik 2 Nederlanders tegen die vroeger 5 jaar in Nieuw-Zeeland hadden gewoon ten nu opweg waren naar een bruiloft/vakantie.
Met die gezellige mensen heb ik me prima vermaakt 11uur lang op Taipei, de laatste 3uurtjes voor het boarden nog ff geslapen zo goed dat ik me wekker niet hoorden dat die mensen mij wakker hebben gemaakt, anders had ik waarschijnlijk me vlucht gewoon gemist.....pfffieh.

Aangekomen in Auckland, even gekeken hoe ik het goedkoopste naar het hostel kon komen, uiteindelijk maar de bus genomen voor 16$, en toen een stuk lopen ik vond alles wel prima op dat moment als ik maar naar het hostel kwam.
Onderweg iemand aangesproken en die zat ook in het hostel, helemaal blij moest ik met rugzak en al een mega brug over...joepie:s
Maar goed uiteindelijk bij het hostel aangekomen Edo een knuffel gegeven en van iedereen de groeten gedaan. En kennisgemaakt met George en even gezamenlijk gegeten, om vervolgens een paar uurtjes later lekker in bed te kruipen. De dag erna zijn we om de tafel gaan zitten om de roadtrip een beetje te uit te stippelen, verder hebben we die dag niet veel gedaan.

Gisteren het busje opgehaald en kwamen we onderweg een waterval tegen en een pad over heuvels....erg leuk van die sportieven mensen bij je want ik laat me niet kennen en ga gewoon mee.
Om vervolgens bij het busje weer aan te komen en doordat ik geen conditie heb te zeggen het lijkt wel alsof ik epilepsie in me benen heb nou die heb ik vandaag nog een peer keer gehoord natuurlijk. Toen zijn we maar is opzoek gegaan naar een gratis camping plekje, na was rijden eindelijk een gevonden. En ja dat heb je als je je eigen bed kiest en iemand anders voor jou gevoel en rot plek geeft om te slapen. Hij heeft fantastische geslapen en ik 3x niet, het was veels te warm, en kon me kont niet keren, gelukkig heb ik aan de warmte wat gedaan maar aan me kont niet keren zal ik maar aan moeten Wennen.

Vandaag weer z'n heerlijke wandeling gemaakt op het uiterste puntje van Nieuw-Zeeland Cape Reinga, hahah jemig wat een uitzicht super vet, en wat een rot stuk lopen maar het was het meer als waard.

En ja tuurlijk ben ik verbrand zoals gewoonlijk, het valt opzich nog mee maar me zonnebril zie je in me gezicht zitten.maar morgen ff goed insmeren ik laat het hierbij we zijn nog ff wat dingen aan het plannen. En als ik weer wat leuks te vertellen heb laat ik het jullie weten .

Dikke kus

  • 19 November 2013 - 09:36

    Phylicia:

    Haha eigenwijs he! Had un petje meegenomen..
    Heel goed dat je je niet laat kennen ;-) go maddie
    Zal het verslag ff uitprinten voor de omies.

    Dikke kus

  • 19 November 2013 - 09:54

    Nathalie:

    Zo te lezen hebben jullie nu al veel plezier
    Geniet er maar lekker van en ben benieuwd na je
    Volgende reis verslag

    Xxx nath

  • 19 November 2013 - 11:32

    Moniek:

    Hey schat idd we hadden nog gezegd neem een petje mee. Maar goed opletten. En je conditie word vanzelf snel beter hoor. En zo zie je tenminste nog wel wat. Zag dat je oud collega uit Ierland ook in Nieuw Zeeland is miss kan je die nog ontmoeten. Nog heel veel plezier. Maar lullig dat die kerels je niet ff van het vliegveld hebben gehaald. pfff haha

  • 19 November 2013 - 20:13

    Simone:

    Hey wijfie,

    Ik ben blij dat je reis goed is gegaan, en dat je Edo hebt gevonden en zijn vrienden hebt leren kennen.
    Goed smeren idd, en je komt helemaal gestroomlijnt weer terug :p
    Nou wijfie, heel veel plezier, geniet van je ervaring, en als je moe genoeg bent, slaap je vanzelf erg lekker, waar dan ook ;-)

    xxx Simone

  • 19 November 2013 - 23:03

    Miran:

    Hey topper geniet van je trip. Ik ga je volgen veel plexier xxx

  • 20 November 2013 - 13:31

    Jerome:

    Hey girlie

    Ben ontzettend blij dat je goed bent aangekomen en opgevangen.
    Wat ik alleen niet snap is dat je niet goed geslapen hebt, want jij
    slaapt overal haha verder hoop ik snel weer wat van je kunnen
    lezen have fun...

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaeo

Nieuw-Zeeland & Australië

Nog geen 2 weken geleden had ik eigenlijk geen plannen, maar soms kunnen bepaalde worden en gesprekken alles veranderen.

Dat heeft ook gevolgen zoals me baan opzeggen, maar na vele reacties en de uitspraak "je bent nog jong, nu kan het nog" heb ik besloten om mezelf in het diepen te gooien, en om de stap gewoon te zetten.

Dus ik ben meteen aan de slag gegaan, en begonnen met wat research.
Naast me baan opzeggen moest ik ook me bus abonnement, Pathé pas en telefoon abonnement opzeggen of omzetten.
Over het algemeen gaat een Visum aanvragen vrij vlot maar het zekere voor het onzekere die ook maar vroegtijdig aangevraagd en binnen 4 dagen had ik deze ook al binnen.

Op dus naar de volgende stap, goede schoenen en een backpack.
Naast de Media Markt zit een Decathlon dus daar was ik ook al snel geslaagd en zijn die ook in the pocket.
Nu nog een hostel voor oud en nieuw vinden in Sydney want dat is zo goed als allemaal volgeboekt :S......desnoods slaap ik op een park bankje haha

Maar het allerbelangrijkste een ticket natuurlijk want ik kan alles kopen en regelen maar moet er nog wel zien te komen natuurlijk.

Dus bij deze mijn vlieg schema voor de heenreis, voor de mensen die het willen weten

CI 66N 14NOV Amsterdam - Taipei 13:20 13:00 15NOV
CI 51N 15NOV Taipei - Auckland 23:00 17:50 16NOV

Nogal een pittig reisje met een 10urige overstap, maar als ik de eindbestemming maar haal.

Jullie kunnen me vanaf nu volgen via deze blog hier zet ik wat voorbereidingen neer maar ook me reisverhalen als ik daar tijd voor heb natuurlijk

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

The last one, I guess

25 Maart 2014

On the road again!

02 Maart 2014

Voor het eerst ontbijten bij de MC

11 Februari 2014

Bijna op de helft +/-

24 Januari 2014

Het word maar is tijd om aan de bak te gaan
Madolyn

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 7288

Voorgaande reizen:

14 November 2013 - 30 April 2014

Nieuw-Zeeland & Australië

Landen bezocht: